Viktig information: Nu under semestertider kommer det ta lite längre tid innan vi behandlar och skickar din order. 


OM PRODUKTERNA

Fästinghalsband

Antiskällprodukter

 

KÖP

Har ni någon butik eller utställning där man kan se produkterna?

Har ni någon katalog över era produkter?

Hur söker jag efter en produkt och köper det på er hemsida?

 

BETALNING OCH SÄKERHET

Vilka betalningsmetoder accepterar ni?

Hur säker är er betalningsmetod?

 

LEVERANSER

Hur levereras produkterna?

Vad kostar frakten?

 

RETURER

Hur returnerar jag en produkt?

Hur gör jag om produkten är skadad vid leverans?

Hur paketerar ni produkterna och garanterar att de kommer fram i bra skick?

Måste jag stå för frakten om jag returnerar en produkt?



OM PRODUKTERNA

Fästinghalsband
Alla fästinghalsband är noggrannt utvalda och testade av oss. Halsbanden är helt ofarliga att använda.
Antiskällprodukter
Vi säljer endast väl utavalda antiskällprodukter som vi vet fungerar. Alla halsbanden uppfyller svenska regler och krav och är helt ofarliga att använda.

KÖP

Har ni någon butik eller utställning där man kan se antiskäll & fästinghalsbanden?
Nej, tyvärr har vi ingen butik eller utställning där man kan se antiskäll & fästinghalsbanden innan köp. Vi säljer enbart antiskäll & fästinghalsbanden via vår butik på nätet. Produkterna är väl beskrivna och bilderna är på exakt de antiskäll & fästinghalsbanden vi säljer.
Har ni någon katalog över era antiskäll & fästinghalsbanden?
Nej, vi har ingen katalog eftersom alla våra produkter kan ses på hemsidan. Genom att ha alla antiskäll & fästinghalsbanden på hemsidan går det snabbare att ha ständigt uppdaterad och korrekt information om hela vårt sortiment till våra kunder.
Hur söker jag efter en produkt och köper den på er hemsida?
För att göra det så enkelt som möjligt har vi skapat en webbplats där du enkelt och överskådligt ser alla antiskäll & fästinghalsbanden. Du kan använda sökrutan för att söka på fritext. Du kan spara alla dina antiskäll & fästinghalsbanden i en önskelista och spara.
Klicka på den produkt du är intresserad av för att se mer detaljerad information om den. Upptill på högra sidan ser du priset på produkten. Det finns en knapp "Lägg i varukorgen"". När du klickar här läggs den valda produkten i din kundvagn och detta visas sedan uppe till vänster på hemsidan. Du upprepar samma procedur för att lägga till flera produkter i din kundvagn.

Nästa steg är att gå till kassan. Detta görs genom att klicka på länken "Till varukorgen" som finns under din kundvagn.

Sista steget är att välja betalningssätt. Du kan betala med kreditkort, faktura eller direktbetalning ifrån din internetbank. Klicka på det alternativ som önskas och följ instruktionerna.

 

 

BETALNING OCH SÄKERHET

Vilka betalningsmetoder accepterar ni?
Vi erbjuder fyra olika betalningsmetoder. Det går att betala med kreditkort, VISA, MasterCard, AMEX eller DinersClub, betalning direkt via din Internetbank, med ditt Paysonkonto och även mot faktura i samarbete med Sveawebpay.
Hur säker är en betalningsmetod?
Alla transaktioner på vår hemsida är säkra och vi samarbetar med DIBS och Payson som hanterar alla våra Internetbetalningar. Betalningarna görs på en säker och krypterad anslutning för din säkerhet och för att skydda våra kunder mot bedrägerier. Alla betalningar kontrolleras också manuellt för din säkerhet.

 

LEVERANSER

Hur levereras produkterna?
Antiskäll & fästinghalsbanden levereras normalt med Posten eller DHL till närmaste ombud som aviserar dig per brev eller SMS så att du kan hämta paketet när det passar dig. Kontakta oss om du vill ha leveransen på något annat sätt.
Vad kostar frakten?
Fraktkostnaden är alltid 29 kronor.

RETURER

Om jag inte tycker om produkten kan jag returnera den?
Ja, du kan returnera produkten om du inte tycker om den. Det är 14 dagars öppet köp på alla våra antiskäll & fästinghalsband.
Hur returnerar jag en produkt?
För att returnera behöver du kontakta oss på e-post order@swedishfoodshop.com och meddela oss att du önskar göra en retur. Vi skickar då ett brev till dig innehållande ett returnummer, fraktsedlar och information om hur du går tillväga med din retur.
Hur gör jag om produkten är skadad vid leverans?
Om din produkt är skadad vid leveransen måste du reklamera skadan till transportören/utlämningsstället omgående och informera dem om skadan. Därefter meddelar du oss per telefon eller mail.
Hur paketerar ni antiskäll & fästinghalsbanden och garanterar att de kommer fram i bra skick?
Alla våra antiskäll & fästinghalsbanden paketeras enligt instruktioner från transportörerna. Antiskäll & fästinghalsbanden packas in i omslagspapper som är speciellt anpassat för antiskäll & fästinghalsbanden.
Måste jag stå för frakten om jag returnerar?
Ja, du står för frakten när du returnerar. Detta gäller givetvis inte om produkten är skadad - då står vi för fraktkostnaden.
© 2023 Kullinger redovisning och konsult AB (559137-0498), Lasjö 120, 733 62 Västerfärnebo